Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Divatdiktátorok a Google mögött

Az Interbrand tanácsadó cég világmárkák értékét felsoroló listája szerint a divatvilág luxusmárkái remekül szerepeltek.

A konkurencia is felkötötte a gatyát. A Gucci márkanév 8 százalékkal drágult, így a 38. lett a százas listán. A svájci Hermés látványosabb eredményt ért el, egy év alatt 15 százalékkal 6,2 milliárdra nőtt.

A luxus népszerűségét jelzi, hogy a listára két új divatcég is felkerült, amelyek tavaly még nem voltak az elitlistán. A Prada 4,2, a Ralph Lauren pedig valamivel több mint 4 milliárdos eredménnyel kapott helyet.

0 Tovább

Luxus: akik még válságban is nyernek

Hiába a válság, a luxusiparban mindig süt a nap. A milliós órákat, ékszereket előállító vállalatok az elmúlt két évben közel megduplázták (!) nyereségüket, sőt az iparág összesített bevétele 2014-re meghaladhatja a 60 ezermilliárd forintot is.

A globális gazdasági válság és a stagnáló kiskereskedelmi forgalmak ellenére a luxusiparban tevékenykedő vállalatok minden negyedévben eladási rekordról számolnak be, az iparág összesített nyeresége az elmúlt két évben mintegy 80 százalékkal nőtt. Igen, 80 százalékos nyereségnövekedés luxus órákból, karkötőkből, ruhákból, az elmúlt 80 év legsúlyosabb gazdasági válságának kellős közepén…

0 Tovább

Radar

blogavatar

Beszámolók, kommentárok az árutőzsde izgalmas mindennapjairól, árutőzsdei brókerektől

Legfrissebb bejegyzések

Utolsó kommentek