Az Interbrand tanácsadó cég világmárkák értékét felsoroló listája szerint a divatvilág luxusmárkái remekül szerepeltek. 

A konkurencia is felkötötte a gatyát. A Gucci márkanév 8 százalékkal drágult, így a 38. lett a százas listán. A svájci Hermés látványosabb eredményt ért el, egy év alatt 15 százalékkal 6,2 milliárdra nőtt.

A luxus népszerűségét jelzi, hogy a listára két új divatcég is felkerült, amelyek tavaly még nem voltak az elitlistán. A Prada 4,2, a Ralph Lauren pedig valamivel több mint 4 milliárdos eredménnyel kapott helyet.

A divatdiktátorok azonban a százak között a kissebbek közé tartoznak: a listán szereplő nyolc cég összesített eredménye 62,5 milliárd dollár, ezzel az ötödikek lennének, megelőzve a Microsoftot, de elmaradnak a 70 milliárdos Google-től.  

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON IS

Korábbi posztjaink:

Megvadulhat a kakaó

Ha esik, esni fog

Melegszik a kávé

Nyugi! Van nálam csoki

Látod, hallod? Dagadnak a pénztárcák


Euró: bizonyíték kell, nem ígéret