Nagy nap volt a hétfői a 17 éves Nick D’Alosio számára, ugyanis az általa 15 évesen megálmodott, és sikerre vitt Summly –t megvásárolja a Yahoo Inc. Az akvizíció részleteiről egyelőre hallgat a két fél, azonban ismerve a terméket, nem lenne meglepő, ha több millió dollár ütné a fiatal fejlesztő markát.

D’Alosio zsenialitása abban rejlett, hogy rájött: az okos telefonok térnyerésével egy teljesen új fogyasztói csoport jelent meg az internetezők körében. Ezen csoport számára fejlesztette ki azt az alkalmazást, amivel a felhasználók gyorsabban, célzottabban, éselegánsabb formában érhetik el a keresett híreket mobiltelefonjuk használatával.

Azonban nem csak a fejlesztő örülhet a Yahho lépésének, hanem Li-Ka Shing, hong-kongi befektető is, aki komoly összeget invesztált az induló vállalkozásba.

Ismerve a Yahoo nagyasszonyát, Marissa Mayer-t, nem volt meglepő a döntés. A Yahoo élére nem régiben kinevezett vezérigazgató nyitott az újításokra, és komoly energiát fektet abba, hogy az idáig haldokló technológiai vállalatot egy új, modern szolgáltatási körrel ruházza fel, amivel a vállalat újból élre tud törni.

A hírt pozitívan fogadták a részvénypiacon, ugyanis a tegnapi kereskedés során egy közel fél százalékos pluszban fejezte be a napot a Yahoo Inc.